onsdag 16 april 2008

Uti vår hage

Jag haver nu rann-sakat mig Själv. Fortfarande är jag ack så sviken, men jag låter mig icke hindras därinav. Jag har beslutat att förlåta Er alla.

Vi skall göra ett nytt försök med en stor bloggar-rencontration! Ett spektakel ska det till. Kanske var jag - min arma diktarsjäl - blott allt för Impulsiv, så som således poeter kan vara. "Ja, Kanske Krister, var det så!"

Denna gång skall vi planera! Jag antager på mig detta ansvar. Ett Spektakel, ett STORARTAT spektakel ska här bli! Jag skall baka bakverk som vi skall äta och jag skall författa dikter som jag skall läsa för Edor! Och kanske en sur-pris. "OH, Krister, berätta vad det är!" Ja, okej. Kanske kommer jag sur-prisera er med ett utdrag från mitt Spexue. Då blir det bullar, poem, glada Spexue-skratt, utbyte av goda bloggar-minnen, samt kanske lite bus!

Låt mig återanvända om detta, om tid och plats och dag och rum. Så mötas vi där!

Inga kommentarer: