söndag 27 april 2008

Tankar i min Soffa

Dessa tidningar läser jag: Dagens Nyheter och Svenska Dag-Bladet men även Syd-Svenska Dag-Bladet på fianre dagar (=söndagar). Idag gick jag upp tidigt för att baka biskvier. Ohhh vilka goda biskvier det blev. Jag satt där i köket i vårsolen och kokade Kaffe och tänkte på Humlesurr. Surr surr, gick det i Huvudet och då jag läste i Syd-Svenska tidninge lät det SURRRR SURRRR SURRR för då vart Humlan i Huvudet arg. Och varför den var arg? För att jag läste om sex-turism (icke att förväxla åt Sexuell Turism). Se-tursim skapar lidande och gör mig Upprörd. Humlan surrade så högt att jag fick ont i huvudet och lade mig på soffan. Då började jag tänka på den turism jag ägnar mig åt, Sexuell Turism. Och jag tänkte på Hula-Hula-Flickor med bara bröst som jag får kupa mina händer runt och viska i deras öra "Leonor, Leonor" ty så heta de alla. Och de fnittra och vrida sig och be mig att lägra Dem. Eller så är de Blonda Skönheter i Alperna som jag erövrar på en fårskinnsfäll invid en brasa och de säga Inte ens Brasan kan mäta sig med den eld jag har mellan mina ben! och då släcka jag denna eld.

Dessa upphetsande tankar var dagens tankar och av mig får de högt betyg.

Väneligen, erotiskt
Krister Holmér

Inga kommentarer: