onsdag 2 april 2008

Favoritvidijo



Det här är min favoritaste video jag känner till och vet...
Varflör då? Jo: Därför: Det är deg och bakning. Det är en svensk huvudpersonkaraktär.

Den här filmen gör mig både glad och ledsen. Glad för att att den är så himmeliskt kul!!!! Jag brukar skratrta tills jag gråter och har ont i magen och strupen när jag ser den!!! Speciellt de första gångerna!!! När de på filmen skrattar io bakgrunden, då skrattar jag ännu ändå mer fast jag bara är en och de säkert är flera och dem är ju ändå på film och tv!

Men den gör mig ledsen, för att jag blri rädd. Tänk om min deg skulle göra så mot mig en dag. Om jästen tar över och allt går åt pipansvägngen och den börjar leva och överfaller mig!!!! Inte så troligt och sådär kanske, men tänk om, TÄNKT OM! Jag drömmer om det ibland. Som en mardröm. Att jag är en svensk bagare som gör världens största deg men sen börjar den leva och försöker döda mig. Fast sen burkar jag vakna och då kommer jag på att jag har fått den drömmen för att jag undermedvetet börjat tänka på den här filmen och då börjar jag tänka på den mellanmedvetet och då börjar jag skratta tills jag gråter (fast glatt) och sen somnar jag om (kanske med en naken kvinna!!!).

Väneligen,
DS

Inga kommentarer: