söndag 6 april 2008

Kristers tre ansikten

Gossarna arbetade Snabbt och till dem vill jag således säga Tack Gossar för att ni arbetar så Snabbt! Jag kanske inte själv är den som ska säga så men dessa bilder blev väldigt föträffliga (motsats-ord: dåliga) och jag ska ha dem som julkort när den tiden då närmar sig även om det dröjer. Om det finns en sak som man borde tänka på nästa gång man blir Fotograferad är att le lite mindre även om mamma säger att man ska le mer för om man ler ser man inte ut som en Mystisk Karl utan man ser lite mysig ut. Och lika många som de kvinnor som vill ha en Mysig Man är de kvinnor som vill ha en riktigt Bad Boy (=stygg Gosse). Nej usch vad jag babblar på ni ska ju få beskåda Fotografierna:


Detta är jag när jag vill säga: Hej! Jag heter Krister och jag är en Trogen Följeslagare men likväl en Djärv Våghals!


Detta är då jag då jag begrundar något som formar min fasination. Men vad kan detta vara? Månne ett verk av den unge Auguste eller kanske en erotisk novell skriven av Undertecknad (=Krister Holmér)??????


Detta är den bild som jag är mest nöjd med ehuru den visar mig som pilsk. Betraktaren ser att jag är pilsk men tycker att jag är mystisk för vad ska jag göra med kavlen?? Ska jag "bara" baka ut en liten oskyldig bull-deg eller ska jag göra något Förbjudet?? Det finns många frågpr men vad tror Du?

Kommentera Kära Läsare men alla Fotografuier är Copywright D:S:.

Väneligen
D:S:

2 kommentarer:

Lisa Gidlöf sa...

oh, vilken snygging till bagarpoet!!

Krister "Holman" Holmér sa...

Kära Lisa
Du må Icke bo i Uppsala? Du äro Hemskt Välkommen hem till Mig för lite Kaffe & Kaka.