torsdag 17 april 2008

Ett regnmolns Byxor

Gossar små, fly ur spår!
För här kommer jag;
En vacker ung man på tjugofem år

Håret är så gyllenbrunt
Javisst javisst!
Axlarna de är så breda
Ack ja, ack ja!
Rösten är så grov och karg
Ja på min ära, på min ära!
Men kan då denne man
på kvalets tunga stenar bära?

Ett svårt dilemma
kan du finna här
En gordisk knut
jag i fickan bär
Ty tre kvinnor tävla om min gunst,
tre är de som vill ha min Brunst

Först är väna Leonor,
erotisk blick och korpsvart hår!
Sedan komma den ljuva Sabina
Oh, min Gud! Hennes bröst är fina
Sist men inte minst -
min bagarfröken
Sval som is, men het som öken!
Ve mig stackare,
ty min p*enis är en
Jag behöver minst tre,
har jag på känn

En för varje kvinna
som vill ha mig kär
Och kanske en extra
om någon på hemligheter bär

Ett angenämt problem, javisst javisst
Men måste någon komma sist?
Kan vi inte förlusta oss allesammans,
håret och Barmen och fröken och jag?
Då skulle mina sexiga drömmar besannas
Här och nu och just Idag!

(C)opywright K. Holmér

Inga kommentarer: