tisdag 15 april 2008

Blogg-träff

Till alla mina Blogg-Läsare vill jag ge ett AnspråksLöst Förslag!:

Idag är en fin dag ehuru det är en vår dag! Och vet ni vad?! "Nej Krister svarar ni vi vet inget alls!" Jo idag kan även bli vår dag! Först har jag Spexue-praxis på Västgöta Nation här i Denna Vaqckra Stad (=Uppsala) men sen ska ni få träffa mig! Ja det är sant! Nu blir ni glada och ler, ni ler lika brett som Jag gör nu! Fäör jag leer och jag är glad och nu är solen kommen hipp hipp HURRA! Åh, ni må mig ursäkta men jag blir så Exalterad.... Er Spexuear-kung o9ch hans Undersåtar (=Ni).... Vi ska ses på Conditori Victoria i Uppsala klockan 17 och sen ska vi Promenera i denna stad, denna Studenternas Underbara Stad i vårsolen tillsammans.... Och snälla Läsare, ta med er era digital-kameror ehuru jag saknar en själv.

NSrat så ses vi
Eder Krister

Inga kommentarer: