söndag 6 april 2008

FOTO X-TRAVAGANZA

Ni kanske trodde att min lilla FOTO X-TRAVAGANZA slutade med bara bilder på mig men då kanske ni trodde fel? Ja ja ja det gjorde ni! Innan det är dags att dra ned nattmössan över lyset vill jag visa er en bild på min Gode Vän Frej som han e-postade till mig från sitt hem i Thailand men bilden är gammal. Den är från i Vintras då vi hade svenssexa innan han skulle gifta sig med sin Ljuvliga Fru. Först bakade vi med torrjäst och bikarbonat (det jäser mycket snabbare så) och sen hade vi en omgång i abdrummet. Denna bild är från precis innan vi började vår omgång som var lång och sen sov vi. OBS! Med omgång menar jag i detta fall något icke sexuellt ´men i andra fall är det något Väldigt Sexuellt för då är inte Frej med mig utan en kvinna. Det kanske blev mycket prat för en bild men nu är den här:



Detta är en bild som talar bra för Frej för han är som han ser ut och ni ser hur han ser ut. Nu bor han i Thailand men en dag ska jag hälsa på. Då ska jag skriva Blogg från Thailand *S*

Väneligen
D;S;

Inga kommentarer: