torsdag 27 mars 2008

Nyw kid Holman on the block

Hej! Här är jag. Eller ja hehe, helt ny som jag sa i rubriken här över är jag ju inte jag är ju en gammal räv så att säga om man vill, efter som jag tidigare har haft en egen homepage på Internet. Om ni vill veta något om mig - Sexy Holman : ) - så ere bara att fråga här i en kommentar eller i ett brev. Alltså mail då. Haha. Eh. Ja. Vad ska jag säga mer? Det här är min blogg då. Och här ska jag publicera funderingar om min vardagar. Saker jag upplever eller har upplevet. Tankar som jag har tänkt. Och drömmar, alla drömmar som jag har också. För e en hel del hehe. (Både vått och torrt. :p )

Jo. Och så ska jag såklart dela med mig av mina diktor. Nya som således åldrerdomligare poem. Recept med SÅKLARt!!!

Hoppas ni kommer till baka och att ni kommenterar massor!!!

Väneligen
Krister "Sexy Holman" Holmér

Inga kommentarer: