torsdag 27 mars 2008

Man blev ju lite testbiten... Alltså inte biten PÅ test utan biten AV test... Så ni förstår... Här kommer ett till dårå, så ni får veta mer om lilla jag....

VEM HAR DU SNOTT DET HÄR IFRÅN? Jag förstår inte :(
IDAG: Torsdag
IGÅR: Onsdag
IMORGON: Fredag
I ÖVERMORGON: Lördag? Eller vaddå?
DAGENS MUSIK: Wolfgang AMADEUS Mozart
DAGENS KLÄDSEL: Skjorta och så.
REKOMMENDERA EN LÅT: CREEDENCE - Bad moon rising
EN FILM: Döda Poeters Sällskap (Måste man alltid svara på samma frågor??????)
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Hehe... Tänk på det du....
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Hehehehe-... Sånt får man väl inte säga???
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Vallmobröd.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? CREEDENCE - BAd moon Rsiing
SENASTE INKÖP: Jäst och karamellfärger
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Hehe...-.. Gissa....
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Det är dagens viktigaste mål.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Skriver poem, förlustar mig med mina små flickor...
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Den jag ligger med är den som bäddar hehe
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Jag förstår inte den här
FAVORITAFFÄR? Uppsala Antiokvariat såklart
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? Oftast får jag ingen sömn alls hehe
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Dubbelt så mycket att välja på ju!
ÄR DU SINGEL? Ja men inte för att jag måste utan för att jag vill (se ovan)
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Finns väl utrymme för förbättring det finns det väl hos alla?!
HUR MÅR DU JUST NU? bra
VAD VAR DET SENASTE DU SA? "Balle " (tänkte säga bulle, freudeiansk felägning ooooops!) *rodnar*
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? spelar det nån roll eller???
HUR OFTA TVÄTTAR DU FÖTTERNA? Vadårå dårå?
VEM VET MEST OM DIG? Min mamma
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? Glas, vad annars`*ler*
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? HEHEHEHEHEHEE....

Nä det här var ju inte så kul..... Det förra testet var bättre. Vet ej om jag är så biten längre..

Inga kommentarer: