måndag 31 mars 2008

Mitt Liv

Har hämtat denna från en Ljuvlig Blogg... fashionistra.se....

För 20 år sedan var jag bara fem år men jag hade redan börjat intressera mig för baknng.... Jag bbakade min första sockerkaka på detta år för 20 år sen...-...

För 15 år sedan upptäckte jag Kvinnan... Dete nda jag gjorde den sommaren var att lura i vassen för att beskåda den Ljuvliga MArie stiga upp ur vattnet, naken sopm den dagen Gud födde henne,m vatnnet rinnandes längs hennes fylliga Barm, så mycket vatten att en liten pojken kunde dricka sig mätt....

För 10 år sedan l,urade jag ännu i vassen, men inte på MArie, utan på andra kvinnor.... Jag hade följt med min mamma och hennes väninnor på semester till en sommarstuga i Värmland och varje natt när dessa Ljuvliga Kvinnor tog sitt kvälls-bad stod jag där i vassen, ena handen för munnen och den andra på.... *S*

För 5 år sedan blev jag natagen till Bagar-Programmet här på Uppsala Universitet, acj du stolta-... Jag flyttade ifrån min mor, men det fanns så mycket mer här... Mycket sdömn blev det ej i början... Och inte nu heller :-)

Och idag har jag övat inför min Uppsala Spexue och bakat lite pumpa-bröd. Så smärrigt här på kvälls-kvisten.. :-)

(C) Tillhör densamme (Krtister Holmér)

Inga kommentarer: