måndag 31 mars 2008

Kristers Fräckis

Hej och hå,
Galopp Galopp
Den kåte gal
i granens topp

Tjo och tjim
Du är Min
Lustar många
Lemmar långa

Varma fina
Sommarnatt
Jag är hund
och du är katt

Komsi komsi
Lilla Kisse
Kom till Krister
Sköna Misse

Ut i ekan
Havet gungar
På med gummit
Så vi slipper ungar

En sexig orgie
i ljummen natt
Det är så
Att man blir matt

Pust och flås
Smek och stön
Åh lilla flicka
Vad du är skön!

Tjo och tjim
Du är Min
Lemmar långa
I sköten trånga!

(C)opywright DS=Krister Holmér

3 kommentarer:

Lisa Gidlöf sa...

moahahaaa! du äger.

Krister "Holman" Holmér sa...

Japp, Copywrighten är min, så jag äger hela dikten.

Tackulerar för ditt väneliga skratt!

Lisa Gidlöf sa...

ja det gör du och det borde du va stolt över, en sån mästerlig dikt som denna. jag har satt upp den på väggen och läser den en gång i timmen, det gör att jag är glad hela tiden. folk undrar vad jag har börjat tagit för uppåt-tjack och då skrattar jag bara ännu mer. wihooo!