fredag 28 mars 2008

Dagens Gåta 1

Mina vänner frågar mig hur jag kan läsa så mycket. Så svarar jag att det är hemligt. hehe. Men skämt åsido jag läser faktiskt en bok om dagen! Det är sant 365 böcker varje år förutom i år då det är skottår och jag läser 366 böcker. Men hur jag kan hinna det? Jag som bakar, uppvaktar fina flickor, umgås med vänner, gå på Fester och nu även är med i en Uppsala Spexue?

Jo kära Läsare här är min hemlighet: Om jag vet att jag inte hinner läsa en hel bok så läser jag första meningen och sen sista. Då vet jag hur den börjar och hur den slutar och läser jag på baksidan så vet jag vad som händer i mitten. Det är en smart taktik och den gör mig kultiverad och så att jag kan imponera på alla jag känner.

Hehehe nej då! Jag narras bara... Klart jag läsetr böckerna hela? Klart jag gör det. Eller?? Hehe vad tror ni? Är jag för listig för er?

Skriv en kommentar om vad Ni tror är sant..........

Inga kommentarer: