måndag 10 november 2008

Sartres ficka

En erektion som bultar
ger mig existentiella kval
Jag tänker på den styve Sartre
som sporte vist om alla val.
"Vi klyvs itu av viljor,"
sporte Sartre sensuellt
"Allting skulle vara fridens
om vi alltid fick smeka sexuellt."
Men ack, du vise Sartre
En sak du icke har betänkt:
Att raskt kommer polisen
och tar den som i det fria Stänkt.
Så jag står där i buss-kön
med en lång och ådrig t*sk
Om jag skulle börja smeka,
då hade jag åkt fast!
Men oh, du dumme Sartre
jag har tänkt ut en hemlig sak.
Den skall låta mig att smeka
min lem tills den blir slak!
Och detta är en jacka,
vars fickor saknar söm -
alltså där längst inne,
så att handen skall få rum
Den skall leta sig till gylfen,
säga "Hej min vän, goddag"
och sakta så dra ner den
och om p*tten sen ta tag.
Och då så skall jag r*nka
vart och när jag vill
Och sedan kunna stänka
och smeka lite till.
Så tack, ändock, du Sartre
för att du bidrog till min idé
Jag skall tänka på dig i buss-kön,
smeka och sen le.

Le Cópý-wright à lá Krist€r Holm´€r, deux-ooh-ooh-ått

Inga kommentarer: