onsdag 5 november 2008

En Smörgås Surpris (Lovisa & Påläggs-kalven)

Jag gned in min Lem
med ost och Skinka
och toppade med en gnutta Smör
Jag gjorde det med mycken Glädje -
ty det är ju så
Adeln gör

Och utåt gick jag,
stolt och lång
med Lemmen doftandes
i min Kalsong

Sedan mötte jag dig
Där, på baren
Du ställde frågorna
och Jag gav svaren

"Mas oui, mas oui
Det är sant som du har hört
Det är jag som har
alla dina väninnor förfört
Men idag har jag provat
ett helt nytt trick
du får veta om du roar
min Lem med några Slick"

Och det sades och gjordes
och vi gick dit Opp
Inne på mitt studentrum
inspekterade du min Sn*pp
Men oh! den förvåning
som då mötte dig
Du blev så Chockerad
att du kräktes på Mig

Jag ropade högt, när du snabbt sprang bort
"Lovisa, Lovisa! Livet är för kort!
Fly icke den Surpris
som jag dig skall ge
Lovisa, Lovisa!
Du får mig att Böna och Be
Lovisa, kom tillbaka
Kom genast, var rask
Kom så skall du få smaka
på min adels-T*ask!"

Men icke kom Du,
och ej Farväl du vinka
Och då vart jag Ensam
med Smör och ost
och Skinka
Ej längre vart jag hel,
nej nu vart Jag halv
Ensam med min Lem
Min lille Påläggs-kalv

(c) Kr1st3R H01méR 2008

Inga kommentarer: