tisdag 20 maj 2008

Lyriska kändisskapet

Så har man gått och blifvit både publicerad och famös! Den vitt beryktade och högeligen respekterade och välrenomenerande Hem-Sidan "Dikter 360" har efter moget över-vägande nämeligen bestämt sig för att publicera ett av mina poetiska poem-alster.

Inte nog med detta. De har också skrivit utförliga recensioner om mitt utlämnande verk, och däri enhälligt hejdlöst hyllat mina stora diktar-talanger. De uppmanar mig också att uppsöka närmsta scen, för att där gör slag i sak, och för den bredare massan förkunna min konst och visdom. Kanske, goden folk, skall detta bliva sanning. "Oh, Krister, dette vore gudoemliget!" Jaha, min danske vän, kanske det, kanske det.

Imorgon skall jag spörja min unge Assestente, Harry Dormin, för att höra vad den unge och finlemmade ryttaren har att säga om saken. Måhända har han råd att skänka.

Till dess, läs mitt poem och dess applåderande anmäleningar här: här.

Förutan diva-later,
eder
Krister Holmér

Inga kommentarer: