lördag 10 maj 2008

det E prima PARTY när loke har såndärnt

wooohoo ojojoj Jag Krsty Kristyr (==KRister) har ännu icke gått och lagt mig. För. Att . Igår va jag och Loke - hehe DANS PÅ VALHALL I KVÄLLE, SLÅ PÅ TRUMMAN BROR, - vi hade festligt vi. eller andr och jag DRAck en hel del massa gurre gurre gpottigt fin vin som jag nbästan lite känner af fortfarande framdeles, va. Ni förstår? Ni FÖRSTÅR. En poetsom jag som talar va?!! HAHAHAH jag kan rimma som i dimma när jag dricker vin och e fin och köper en gardin på stan får jag en kram av en nattvandrande dam för jag spankulerar med henne när loke har försvunnit jag tror jag har förnummit att eros flugit hit så jag följer med henne dit och säger tack ajö och och må ni trö, hon kysste mig på munnen sni sen var hon försvunnen och att dricka vin det är som att öppna kranen på svanen som har diktartalang det bara rinner över och gröver än så behöver det inte bli för en diktarsjälk är fri-

oj.
vad trött jag blev nu...

det är nåt jag har jgofrtgjort som jag glömt tror jag medn jag kaninte mi annas om det är så.

nu är dret visst tdag.

AjöKE!Bn

//kristy holman

Inga kommentarer: