söndag 5 oktober 2008

Innan hon gav mig till en främling

Hon är venus i päls
och allt går som på räls
för hon vet vad hon vill
och hon vill vad hon kan,
hon kan få mig helt still
hon kan få mig som man

Hon är venus i päls
och hon slår
och hon piskar
Hon är venus i päls
och det går
när hon smiskar

Hon slår
och jag tjuter
Hon slår
och hon njuter
Hon härskar min kropp
och när jag vill opp
har jag klacken mot halsen,
som ett ark under valsen
Jag mosas och krossas,
det gosas och frossas

För Venus har päls,
och den är så mjuk,
när den täcker hennes kropp,
då sväller min k*k
Den finnes som rock,
och den finns kring ett skö*te
Jag minns än den krock,
som blev vårt första möte

Hon korsa min väg
som en rusande vind,
men när jag sa förlåt
så slog hon min kind
Då föll jag för henne
och hon föll för mig,
nu är det vi tvenne
tills hon ångrar sig

(c) Krister Holmér

Inga kommentarer: