torsdag 12 juni 2008

fALLOSEN

Sjung, o Gudinna om Kristers Bravader!
Ja, Gudinna. Sjung.

Klockan närmar sigue slagen, men icke dallrar än Nervösiteten! Icke skakas jag av nervölasmeang! Ty jag vet var jag har min Segers Vapen *pekar på min hjärnbalk*. Just precis. I Hjärnbalken! Ty dyrken till mina Duellanters Nesa inkvarteras därinunder: i min Hjärnbalk! Denne fiktive Vergilius, skapad icke af Kött och Blod utan af något så mer Heligt: Mitt Intellectue, kräfva ett Offer. Och ett Offer haver han fått! Ja, mina ord må vara sanna. Sedan vi (Jag och Ni, små Vänner) spörjdes senast haver jag Tillvercat denna Offer, denna Offert.

"Åh, lieblischwer Krister, vad må detta Vara?" TYST MIN TÜSK! Håll din klaff. Nu är det Krister som Talar. Denna Offer, till design & ändamål utformad för att Blidka den gudomlige Vergilius i min Hjärna äro detta;: En afbildning av det Allra Heligaste - min P*enis. "Oh! Quel Fantastique!" TIG FRANSOS. TIIIIG!! Jag formade den kalle Smördeg kring mitt styva, erigerta >Organ. Oh, kylan. Oh, lusten! Och sedan drog jag av den, likt en inverterad gjutform. Och vad som hända sen? BUMS IN I UGNEN! OCH IN I UGNEN FOR DEN. OCH SEDAN ÅTO JAG AV DEN. GODE VERGILIUS GE MIG STYRKA, GE MIG NÅD. LÅT MIG SEGRA ÖVER MINA FIENDER´I BISKOPSLUNDEN; KRYPET CLAES LIKT KRÄKET DORMIN.

AMEN
KRISTER HOLMÈR

Inga kommentarer: