tisdag 1 juli 2008

Lejon, min spegel!

Denna dag, vilken strax är över. Denna dag, vilken natten söver. Oh! Denna dag har varit underbar, eftersom den burit på många Glada Ting. Ni må höra ett exemplar? Javisst. Det må ni. Ty idag när jag vaknade, klockan sex likt alltid, stego opp jag med ett leende uppå de tvenne läpparna mina. "Oh Krister månde att du vaknade invid en ung Quinna?". Nej, ehuru den ärade Assistentue Eva-Lotta Smedberg mig rådit har att, så att säga, Vila den Vilde (=min Stolthet, även känd som Kron-Juvelen). Istället för att vakna invid dessa, drömmer jag om dessa - som Ni uttryckte det - Quinnor. Och som jag drömmer; potent och Viril, man märker vilken man jag är. "Oh vad Underbart men vad drömde du inatt?" Jo, jag drömde att jag var ett mäktigt Lejon med yvig man och icke bara en utan TRE p*enisar med vilka jag samfällt Smekte tre vackra ungmör; en Blondin, en Brunette och en med hår svart som Korpen. Och oh, mina Läsare. Ni må förstå att de alla dessa var Isabella Dormin, mor till min förra Assistente - Harry Dormin.

Däranefter åt jag min Frucostue. Nybakta Scones med Smör som jag kärnat. Och oh! Det var njutbart. Nära nog jämnbördigt med att som Lejon införa alla sina Stolta Organ i intet ont anade Jungfruer, alla vända åt Växlande direktioner och håll. Därefter: incykling till Conditori Victoria. Oh, detta Conditori! Lille Lisa, den nya Servitrisen, endast sjutton år. Läppar fylliga, baken fast och barmen Yppig. Oh! Det vattnas i munnen, rycker i T'asken. Ni må förstå? Eller måst jag Skrika? Såväl. JAG BLIVER UPPEGGAD, HÄNFÖRD, EXALTERAD, LADDAD. Till den milda Grad att jag måst uppsöka Den Lille Herres Rum och skaka min p*enis opp, opp och ner, ner tills jag må uppnå Ejakulation. Men vem tänka jag på? Måhända den Lille Lisa. Måhända Sabina, Snabbköps-kassörskan. Måhända någon av de 100 kvinnor jag lägrat. Men mest av allt; Mor Dormin.

Åh, denna ejakulation. Den smakade sött, båd bokstaveligt och bildeligt. Och efter mitt Skiftue: ett Bad. Men ej i vatten, utan bad i Bastu med min Stolte Chefue, denne barske man. Och skratta, det gjorde vi. Och Drack Öl, det gjorde han. Jag drack dock Kaffe, denna ädla dryck, uppfunnen av Indinaerna, förädlad av oss Europ´´eer. Och vackert vart det. Och Masculint ändock, då vi talte om den Lille Lisa och hennes fasta stjärt. Redan haft henne, min Chefue har. Erövra henne, skall jag. Dock finns hon enbart på min Lista som numero tre, ty dessa gå före:

1. Isabella Dormin
2. Sabina, den nämnda kassörska

Men Oh! Jag hava problem med Tyglandet. Käre min Gud, varför är jag blott född som man? Mer tillfredsställande vorde, att vara ett Lejon med P*enisar Tre.

Väneligen
Krister Holmér

Inga kommentarer: